Гарантії
Гарантії
Шановні покупці! Усі товари, придбані в нашому магазині, пройшли процедуру сертифікування та забезпечені гарантією, встановленою виробником. У разі ремонту за гарантією весь асортимент товару підлягає обслуговуванню в офіційних сервісних центрах. Для звернення до цих центрів необхідно надати:
- товарний чек;
- Гарантійний талон з позначкою про дату покупки та наявність друку магазину.
Номери телефонів та адреси сервісних центрів вказані в талоні про гарантію та у спеціальному розділі нашого магазину. Початком гарантійного терміну прийнято вважати момент передачі товару від продавця до покупця або початок експлуатації та підключення, дата яких засвідчується агентом затвердженої сервісної станції (наприклад, підключення побутової техніки).
Сервісні центри м. Одеси
Список сервісних центрів:
RESTART
Бренди: SIEMENS, ZELMER, GAGGENAU, PHILIPS, APPLE, ACER, XIAOMI, DELL, HP, ELECTROLUX, ZANUSSI, AEG, LIEBHERR
Адреса: вул. Рішельєвська, 43
Номер телефону: 067-219-87-07, 050-459-04-20
Дойчелектросервіс
Бренди: SIEMENS, ELECTROLUX, ZANUSSI, FAGOR, WHIRPOOL, ARISTON, HANSA, ATLANT, GEFEST
Адреса: вул. Льва Толстого, 32
Номер телефону: 771-25-38, 722-70-66, 722-97-79
Сервіс
Бренди: Ventolux
Адреса: вул. Г. Бочарова, 60/3
Номер телефону: 755-11-11, 063-735-05-24
Midea
Бренди: MIDEA, IDEA, SAMURAI
Адреса: вул. Бугаївська, 41
Номер телефону: 097-279-8834, 099-356-5884
ПобутРадіоТехніка
Бренди: SONY
Адреса: вул. Романа Кармена, 21
Номер телефону: 728-95-85, 68-84-15
ДУС - Сервіс
Бренди: LG, AKAI
Адреса: Мала Арнаутська, 100
Номер телефону: 737-36-27
Самсунг Сервіс
Бренди: SAMSUNG
Адреса: Люстдорфська дор., 88 б; вул. Г. Бочарова, 40Б
Номер телефону: 7850204, 7850207
СЦ "Стандарт"
Бренди: LIBERTY, ELEYUS
Адреса: вул. Колонтаївська, 33
Номер телефону: 777-01-64
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів"
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право:
- Безкоштовне усунення недоліків товару у розумний термін;
- Пропорційне зменшення ціни товару, що купується;
- Відшкодування витрат усунення недоліків товару.
У разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, споживач має право вимагати:
- Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- Заміни товару на аналогічний із числа наявних у продавця.
Права споживача при придбанні товару належної якості
Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором або іншими причинами.
Обмін можливий, якщо товар не використовувався та збережений товарний вигляд, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ. Обмін здійснюється протягом 14 днів (крім дня покупки).
З повагою адміністрація магазину Техносайт!